Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників

ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішенням педагогічної ради
протокол № 4 від 23.12.2020 р

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік
Семенівського навчально-виховного комплексу №2
Семенівської селищної ради Полтавської області

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 41 особа.

№ з/п

ПІБ педагогічного працівника

Тема (напрям, найменування)

Суб’єкт підвищення кваліфікації

1 Шудря Л.М. Розвиток управлінської компетентностей директорів закладів загальної середньої освіти у контексті реалізації Державної освітньої політики ПОІППО
Розвиток професійних компетентностей: знання предметних, фахових методик, технологій учителів математики ПОІППО
2 Кравцова Л.П. Внутрішня система забезпечення якості освіти в школі ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
Сучасні технології в епоху дистанційного навчання. ТОВ «Осередок розвитку освіти»
3 Вольська Л.В. Сучасні технології навчання і методики викладання географії у закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
4 Марчук В.В. Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
Розвиток посадово-функціональних компетентностей

педагогів-організаторів у контексті реалізації

Державної освітньої політики.

ПОІППО
5 Скрипніченко Л.Г. Сучасні технології навчання і методики викладання української мови і літератури у закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
6 Черкесенко В.А. Розвиток професійних компетентностей: знання предметних, фахових методик, технологій учителів української мови і літератури. ПОІППО
7 Шевченко О.В. Сучасні технології навчання і методики викладання зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
8 Захаренко В.В. Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
Сучасні технології навчання і методики викладання української мови і літератури у закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
9 Юрченко О.А. Сучасні технології навчання і методики викладання російської мови та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
10 Моргун В.Я. Розвиток професійних компетентностей: знання предметних, фахових методик, технологій учителів англійської мови. ПОІППО
11 Костомарова С.Ю. Сучасні технології навчання і методики викладання англійської мови у закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
12 Підгорний В.М. Сучасні технології навчання і методики викладання історії та суспільних дисциплін у закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
13 Шудря Н.В. Сучасні технології навчання і методики викладання історії та географії в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
14 Притула Р.Г. Сучасні технології навчання і методики викладання математики в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
15 Михайлик В.М. Сучасні технології навчання і методики викладання математики в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
16 Баранова Ю.А. Сучасні технології навчання і методики викладання математики в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
17 Зінченко Л.В. Сучасні технології навчання і методики викладання фізики і астрономії в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
18 Кузуб Ю.А. Методика викладання модуля бази даних.. ПОІППО
Тривимірне моделювання. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
19 Буряк В.І. Сучасні технології навчання і методики викладання біології і екологіїї в закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
20 Крижній Г.М. Розвиток професійних компетентностей: знання предметних, фахових методик, технологій учителів основ здоров’я. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
21 Кузуб Л.А.

.

Розвиток професійних компетентностей: знання предметних, фахових методик, технологій учителів основ здоров’я. ПОІППО
Сучасні технології навчання і методики викладання трудового навчання у закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Розвиток професійних компетентностей: знання предметних, фахових методик, технологій. Програма підвищення кваліфікації учителів трудового навчання. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
22 Романенко Ж.О Розвиток пізнавальних інтересів учнів ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
23 Долина Б.І. Сучасні технології навчання і методики викладання музичного мистецтва взакладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
24 Зінченко М.Л. Сучасні технології навчання і методики викладання трудового навчання у закладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
25 Кашкарьов П.В. Сучасні технології навчання і методики викладання фізичної культури і захисту України взакладах загальної середньої освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
26 Фроленкова М.О. Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
Сучасні технології навчання і методики викладання фізичної культури взакладах загальної середньої освіти. ПОІППО
27 Кравченко Н.О. Використання соціальним педагогом сучасних методологічних програм при виконанні професійних завдань у закладі освіти. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
28 Третяк Є.І. Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,

особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.

ПОІППО
Організація та проведення корекційно-розвиткової роботи практичним психологом. ПОІППО
29 Сербін С.М. Сучасні технології навчання і методики викладання в початкових класах та їх застосування в освітньому процесі відповідно до положень Концепції НУШ. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
30 Кравченко С.Г. Сучасні технології навчання і методики викладання в початкових класах та їх застосування в освітньому процесі відповідно до положень Концепції НУШ. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
31 Іващенко Л.М. Сучасні технології навчання і методики викладання в початкових класах та їх застосування в освітньому процесі відповідно до положень Концепції НУШ. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
32 Чередник В.А. Сучасні технології навчання і методики викладання в початкових класах та їх застосування в освітньому процесі відповідно до положень Концепції НУШ. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
33 Ткаченко Н.Б. Сучасні технології навчання і методики викладання в початкових класах та їх застосування в освітньому процесі відповідно до положень Концепції НУШ. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
34 Гаврилаш М.О. Сучасні технології навчання і методики викладання в початкових класах та їх застосування в освітньому процесі відповідно до положень Концепції НУШ. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
35 Шквир С.А. Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
36 Куценко В.Л. Розвиток професійної, інклюзивної, емоційно-етичної, компетентностей асистента вчителя закладу освіти з

інклюзивним навчанням.

ПОІППО
37 Скрипніченко Н.В. Науково-методичний супровід професійного розвитку

вихователів груп подовженого дня відповідно до запитів

громадянського суспільства, освітніх потреб споживачів освітніх послуг

ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
38 Чебишева О.М. Науково-методичний супровід професійного розвитку

вихователів груп подовженого дня відповідно до запитів

громадянського суспільства, освітніх потреб споживачів освітніх послуг.

ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
39 Підгорна Л.Л. Удосконаленні рівня професійної компетентності вихователів ЗДО відповідно до сучасних вимог. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
40 Юрченко Ю.М. Удосконаленні рівня професійної компетентності вихователів ЗДО відповідно до сучасних вимог. ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО
41 Михасько В.В. Науково-методичний супровід професійного розвитку

вихователів груп подовженого дня відповідно до запитів

громадянського суспільства, освітніх потреб споживачів освітніх послуг.

ПОІППО
Технології навчання та оцінювання в інклюзивному освітньому середовищі. ПОІППО

Голова педагогічної ради                                                   Шудря Л. М.

Секретар педагогічної ради                                                               Скрипніченко Л. Г.

Змінити розмір шрифту
Контраст